مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20سياسي

فعالان قرآنی استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتری هستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: فعالان قرآنی استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های قرانی تلاش های خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را به صورت استانی و شهرستانی برگزار می کنیم که امیدواریم مؤسسات قرآنی تبلیغات لازم را در این زمینه داشته باشند تا شاهد افزایش مشارکت در این برنامه باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: آموزش های عمومی و تخصصی قرآن کریم را برای همه دوره ها داریم و از ظرفیت مؤسسات در سراسر استان استفاده کنیم تا نسبت به تشویق جامعه برای این برنامه ها اقدامات لازم انجام شود.

وی از اجرای برنامه های حفظ جز 30 و پنج جز و ارتقای سطح علمی مربیان و داوران قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه موقوفات قرآنی را در دستور کار داریم که به صورت مشارکتی این برنامه ها را اجرا کنیم.

اسماعیل پور به اهمیت انجام اقدامات حمایتی در حوزه قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: جامعه قرآنی نیازمند مساعدت هستند و این حمایت باید در طول سال از چهره های قرآنی استان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان قرآنی استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتری هستند

فعالان قرآنی استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتری هستند