مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-20اقتصادي

صدور تاکنون 4234 مجوز مشاغل خانگی در استان یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: از سال 97 تاکنون چهار هزار و 234 مجوز مشاغل خانگی مستقل و 51 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شده است.

- ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: از سال 97 تاکنون چهار هزار و 234 مجوز مشاغل خانگی مستقل و 51 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان صادر شده است.

عماد تشکری ضمن اعلام این خبر، افزود: طی این مدت به یک هزار و 850 طرح مبلغی بالغ بر257 میلیارد ریال جهت ایجاد اشتغال برای دو هزار و 218 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان این که اتصال تولیدات و محصولات به بازار فروش و همچنین تامین مواد اولیه این نوع کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: چند سالی است که طرح های پشتیان مشاغل خانگی به عنوان یک فرصت مطرح شده و در استان نیز 51 مجوز مشاغل خانگی پشتیبان جهت هماهنگی بیشتر بین مشاغل خانگی مستقل و فروش محصولات و تامین مواد اولیه در بازار تشکیل شده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به این که منابع اختصاص یافته به مشاغل خانگی در سال گذشته بسیار اندک بوده است، گفت: امیدوارم در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، شاهد رشد و توسعه مشاغل خانگی در استان باشیم.

تشکری ادامه داد: تنوع کار در حوزه مشاغل خانگی زیاد است و در این حوزه ممکن است افراد در داخل خانه خود به صورت کارمزدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور تاکنون 4234 مجوز مشاغل خانگی در استان یزد

صدور تاکنون 4234 مجوز مشاغل خانگی در استان یزد