مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-20اقتصادي

اتهام به جامعه تجاری به دلیل سوءاستفاده 250 صادرکننده نما از کارت بازرگانی


رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید 250 نفر صادرکننده نما با سواستفاده از کارت های بازرگانی باعث شدند اتهاماتی به کل جامعه تجاری کشور وارد شود.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید 250 نفر صادرکننده نما با سواستفاده از کارت های بازرگانی باعث شدند اتهاماتی به کل جامعه تجاری کشور وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لاهوتی در نشست شیوه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان، بیان کرد: با توجه به اینکه از سال1397 تا کنون مسائل و مشکلات مربوط به بازگشت ارز و رفع تعهد ارزی صادرکنندگان ادامه داشته است، نمایندگان بخش خصوصی در کمیته ارزی تلاش کردند برخی از خواسته ها و پیشنهادات این بخش را پیگیری کنند.

به گفته وی، در این راستا جلسات و نامه نگاری هایی از سوی بخش خصوصی با رییس جمهوری و معاون اول انجام شده که به اجرای برخی پیشنهادات منجر شده است.

در نهایت این پیشنهادات در بسته رفع تعهد ارزی 1397 تا 1400 دیده شده که با توجه به تاخیر در بررسی آن منجر به سو استفاده برخی افراد از این فضا شد.

رییس کنفدراسیون صادرات ایران با تاکید بر اینکه نمی توان اقدامات خلاف قانون برخی افراد را به پای تمام صادرکنندگان کشور نوشت، بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد که در این سال ها 250 صادرکننده نما از شرایط استفاده کرده و نسبت به بازگشت ارز خود اقدام نکردند و در برابر همین مشکلات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام به جامعه تجاری به دلیل سوءاستفاده 250 صادرکننده نما از کارت بازرگانی

اتهام به جامعه تجاری به دلیل سوءاستفاده 250 صادرکننده نما از کارت بازرگانی