مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-20پزشكي

پایان خانه های بهداشت کانکسی در سمنان/ ادامه تجمع ها عامل سیر صعودی مبتلایان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 54 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 54 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران استان با انتقاد از عدم رعایت پروتکل ها از سوی بخشی از اقشار جامعه از دستگاه های ذی ربط خواست با متخلفان این بخش برخورد کنند.

وی از برپایی تجمع ها به عنوان عاملی موثر در سیر صعودی مبتلایان در استان نام برد و افزود: بر اساس قوانین در حال حاضر برپایی هرگونه اجتماع در سطح استان ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه گفت:: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 23 هزار و 124 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 30 لغایت 31 فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 54 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خانه های بهداشت کانکسی در سمنان/ ادامه تجمع ها عامل سیر صعودی مبتلایان

پایان خانه های بهداشت کانکسی در سمنان/ ادامه تجمع ها عامل سیر صعودی مبتلایان