مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-20پزشكي

آمار فوتی های برای شما مهم نیست؟


کرونا خیلی وقت است که آمده و حالا که بیش از یکسال از شیوع این بیماری می گذرد، شواهد نشان می دهد که در محموع، در مواجهه با این ویروس نه تنها پیشرفتی نداشته ایم، - ایسنا/مرکزی کرونا خیلی وقت است که آمده و حالا که بیش از یکسال از شیوع این بیماری می گذرد، شواهد نشان می دهد که در محموع، در مواجهه با این ویروس نه تنها پیشرفتی نداشته ایم، بلکه می توان گفت حتی شکست هم خورده ایم و دلیل این مدعا تخت هایی هستند که در راهروهای بیمارستان ها بیماران را پذیش می کنند یا .

یا اتوبوس هایی که جای آمبولانس ها را گرفته اند تا خیل بیماران را در مراکز درمانی جابجا کنند، یا سالن های ورزشی که بعد از تعطیلی های گسترده کرونایی به جای شنیدن صدای سلامت از هیاهوی ورزشکاران باید صدای زجرآور خس خس سینه بیمارانی را بشنوند که برخی شان دیگر امیدی به بازگشت به خانه ندارند.

رییس علوم پزشکی اراک گفته است که در 24 ساعت اخیر، 606 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در استان مرکزی ثبت شده است.

به گفته دکتر جمالیان در این مدت 19 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی ها در این استان به 1660 نفر رسیده است.

روز گذشته دکتر بهنام محمودیه رییس بیمارستان ولیعصر اراک نیز اعلام کرد که ظرفیت آخرین سانتر درمان کرونای استان تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی های برای شما مهم نیست؟

آمار فوتی های برای شما مهم نیست؟