مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-20دانش

سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان تصویب و ابلاغ خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا،سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: - سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در سال 1400 با تصویب و ابلاغ سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان و تصویب جایگاه دفاتر مشاوره در هیات های امنای دانشگاه ها، فعالیت مراکز مشاوره شاهد تحولی اساسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا،سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: ارایه آموزش های تخصصی به کارشناسان مراکز مشاوره به صورت منظم ومستمر در هشت سال گذشته پیگیری شد به صورتی که تعداد کارگاه های آموزشی از 36307 نفر ساعت در سال 93 به 46642 نفر ساعت در سال 99 افزایش یافت.

وی افزود: این دفتر همواره برگزاری کارگاه ها و برنامه های آموزشی (مشاوره دانشجویی) ویژه دانشجویان را دنبال کرده است گفت: در سال 1393 تعداد 576972 نفر ساعت کارگاه و برنامه آموزشی توسط دفتر مشاوره و سلامت در دانشگاه ها برگزار شد که تعداد این کارگاه ها در سال 99 به 635796 نفر ساعت افزایش یافت.

صفاری نیا با تاکید بر نقش دانشجویان در پیشبرد برنامه های دفتر مشاوره و سلامت گفت: در همین راستا در سال 1395 تعداد 100 کانون همیار سلامت در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان تصویب و ابلاغ خواهد شد

سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان تصویب و ابلاغ خواهد شد