مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20پزشكي

افزایش جهانی شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در هفته های اخیر


دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان برای هشتمین هفته متوالی روند افزایشی داشته است.

- دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان برای هشتمین هفته متوالی روند افزایشی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تدروس آدهانوم دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) در یک کنفرانس خبری گفت: موارد جهانی ابتلا به کووید-19 برای هشتمین هفته متوالی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: هفته گذشته موارد جدید ابتلا به این بیماری بیش از 5.

2 میلیون نفر اعلام شد که بیشترین رقم موارد ابتلا در مدت یک هفته بوده است.

همچنین موارد فوت ناشی از بیماری کووید-19 برای پنجمین هفته متوالی افزایش پیدا کرده و اکنون مجموع فوتی ها در جهان از سه میلیون نفر فراتر رفته است.

به گفته دبیرکل سازمان جهانی بهداشت، این روال به گونه ای پیش رفته که طی 9 ماه آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری به یک میلیون نفر رسید، سپس ظرف چهار ماه آمار کل فوتی ها از دو میلیون نفر گذشت و این آمار در ظرف سه ماه بعد، از سه میلیون قربانی هم عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت افزود: در ماه های اخیر موارد ابتلا و بستری در بیمارستان در میان افراد 25 تا 59 به میزان هشداردهنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جهانی شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در هفته های اخیر

افزایش جهانی شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در هفته های اخیر