مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-20ورزشي

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است


لژیونر هندبال ایران در ترکیه نتیجه گرفتن در بازی های قهرمانی آسیا را منوط به استخدام یک مربی خارجی و تراز اول و برپایی اردوهای مداوم و با کیفیت بالا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فرزاد امانی با اشاره به میزبانی ایران در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: این میزبانی یک فرصت طلایی برای هندبال ایران است و امیدوارم ایران بتواند با عملکرد خوب در این مسابقات، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند.

مطمئنم هندبال ایران با برخورداری از لژیونرها و بازیکن های خوبی که در این عرصه دارد، می تواند در جام جهانی هندبال بدرخشد.

وی ادامه داد: البته هندبال ایران برای دستیابی به یک نتیجه خوب در این رقابت ها به یک مربی خارجی و تراز اول دنیا و برگزاری اردوهای پی در پی و با کیفیت بالا نیاز دارد.

لژیونر هندبال تیم اورامان اسپور در ادامه با اشاره به بازی های تیم باشگاهی خود در ترکیه گفت: در جدول رده بندی لیگ هندبال ترکیه با 4 امتیاز اختلاف در رده اول هستیم.

پیش بینی می کنم تا پایان فصل صد درصد جزو سه تیم اول باشیم و البته تلاش می کنیم که قهرمان این فصل رقابت های لیگ هندبال ترکیه شویم.

امانی با بیان اینکه لیگ هندبال ترکیه 20 اردیبهشت سال جاری به اتمام می رسد، افزود: خدا را شکر جزو بازیکنان کلیدی تیم اورامان اسپور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است