مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 22:402021-04-19سياسي

گره گشایی مساجد از مردم در «محله همدل»+عکس و فیلم


مهرواره محله همدل در ماه رمضان بنا دارد با بهره بردای از ظرفیت مساجد و امامان محله، توان عظیم جوانان را با ایجاد امید و انگیزه فعال کند تا مسائل و مشکلات محله را برطرف کنند.

- تیزر مهرواره محله همدل مساجد و امامان محله چگونه در این مهرواره شرکت کنند؟ بعد از ثبت نام از طریق سامانه (ham-del.

ir)، دبیرخانه مهرواره، آن مسجد و محله را در فهرست حمایت های بنیاد هدایت از شرکت کنندگان در این مهرواره قرار می دهد و بعد از اتمام ماه رمضان و با دریافت گزارش فعالیت های محله، برترین های شهرستانی، استانی و ملی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رضا غلامی، دبیر مهرواره محله همدل اهداف اجرایی مهرواره محله همدل ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری در بین اقشار مختلف مردم هدف اصلی این مهرواره است.

غلامی می گوید: تاکید بر رویکرد اصلی بنیاد یعنی تحول محله محور، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله، اهتمام به مشارکت حداکثری مردم، تاکید بر حل پایدار و عمیق مسائل محله، به میدان آوری زنان در حل مسائل خود و محله، استفاده از ظرفیت بی بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، همه جانبه دیدن مسائل و پرهیز از نگاه های شتابزده، پررنگ کردن نقش راهبری امام در مقابل دیدگاه تصدی گرایانه، اهتمام به نگاه تشکیلاتی و پیشبرد امور از این طریق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی مساجد از مردم در «محله همدل»+عکس و فیلم

گره گشایی مساجد از مردم در «محله همدل»+عکس و فیلم