مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 22:052021-04-19سياسي

تابستان؛ زمان بهره برداری از کارخانه تولید واکسن


جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از شرکت شفا فارمد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ( ره ) بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن کرونا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دیروز ( یکشنبه ، 29 فروردین ماه ) از گروه دارویی برکت (شرکت شفا فارمد) به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن کرونا بازدید کردند.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جریان این بازدید در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، گفت: در بهمن ماه 99 بازدیدی را از این پروژه داشتیم و روند پیشرفت پروژه نسبت به 2 ماه گذشته اعجاب آور و شگفت انگیز است؛ در گذشته یک بخش پروژه در حال نصب تجهیزات که امروز در حال تولید بود و بخشی که فاز اول صنعتی در شفاف فارمد برکت بود در مرحله ساخت اسکلت قرار داشت اما اکنون در حال نصب تجهیزات بودند.

رییس کمیته غذا و دارو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: بخشی از پروژه با ظرفیت قابل قبولی تولید میلیونی واکسن در ماه را دارد و برای توسعه خطوط و ظرفیت ها به جد مشغول کار هستند البته پروژه هرچقدر گسترده تر می شود تامین نیروی انسانی و زنجیره تامین مواد و منابع سخت تر می شود امیدواریم با همتی که امروز از آن ها دیدیم در پروژه های بعدی موفق باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان؛ زمان بهره برداری از کارخانه تولید واکسن

تابستان؛ زمان بهره برداری از کارخانه تولید واکسن