مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-19سياسي

ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جرم مشهود است


هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم تشدید نظارت ها در بحث مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح استان تاکید کرد و گفت:ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جرم مشهود است.

- منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان با بیان اینکه نیاز است تا ساخت و سازها در سطح استان بر اساس طرح جامع شهری و هدفمند اجرا شود، گفت: عدم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مصادیق بارز ترک فعل است و برخورد قاطع و لازم با متخلفین در این حوزه توسط دستگاه قضایی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت و ساز، نیاز جدی و مولفه اصلی پویایی یک شهر است و توجه به این مهم در چارچوب قوانین و مقررات مشخص شده، شهر را زنده و ارزش آن را دو چندان خواهد کرد.

فخری با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی از مناطق استان، بر تشدید نظارت ها و جلوگیری از این اقدامات و ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید نمود و خاطر نشان کرد: با پیش بردن اقدامات و تمهیدات لازم به صورت قانونی در این مناطق، انشالله در آینده شاهد حل مشکلات موجود خواهیم بود.

وی تصریح کرد: لازم است تا نظارت ویژه و دقیقی در حوزه مدیریت امور شهری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در سطح استان صورت گیرد تا شاهد مشکلات آتی و تعدی به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جرم مشهود است

ساخت و ساز در حریم رودخانه ها جرم مشهود است