مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:302021-04-19اقتصادي

37 هزار واحد مسکونی روستایی لرستان در انتظار مقاوم سازی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از مجموع 153 هزار واحد مسکونی روستایی استان، 116 هزار واحد مقاوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رضایی در سخنانی با اشاره به تهیه طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار لرستان اظهار داشت: طرح هادی در 750 روستای استان بازنگری شده است.

وی میانگین اجرای طرح هادی در لرستان در سال 96 را 31.

5 درصد عنوان کرد و افزود: با تلاش همه همکاران میانگین اجرای طرح هادی در لرستان به 53 درصد افزایش یافته و بهره مندی روستاهای لرستان از اجرای طرح هادی از نرم کشوری بالاتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه تاکنون بیش از 81 هزار جلد سند برای واحدهای روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است تصریح کرد: میانگین صدور سند روستایی در لرستان بیش از 52 درصد بوده و بالاتر از نرم کشوری است.

رضایی با اشاره به وجود 153 هزار واحد مسکن روستایی در لرستان اظهار کرد: تاکنون 116 هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه لرستان از استان های پیشتاز در مقاوم سازی مسکن روستایی است، تصریح کرد: با بهسازی و بازسازی خفت هزار سهمیه مسکن روستایی سال جاری، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان لرستان به 86 در صد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 هزار واحد مسکونی روستایی لرستان در انتظار مقاوم سازی

37 هزار واحد مسکونی روستایی لرستان در انتظار مقاوم سازی