مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-19فناوري

تکمیل خدمات الکترونیکی و پرداخت آنلاین در سامانه راهبر روستایی در استان اردبیل


مدیرکل فناوری اطلاعات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تکمیل سامانه ارائه خدمات الکترونیکی راهبر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پوشش کامل پرداخت های برخط و خدمات الکترونیکی در محل ساختمان دهیاری روستای حور شهرستان نمین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فناوری اطلاعات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تکمیل سامانه ارائه خدمات الکترونیکی راهبر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پوشش کامل پرداخت های برخط و خدمات الکترونیکی در محل ساختمان دهیاری روستای حور شهرستان نمین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

نعیمی از ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح به صورت پایلوت در استان اردبیل خبر داد و در خصوص روند کار سامانه مذکور توضیحاتی را ارائه داد و گفت: با ایجاد سامانه ساخت وساز و خدمات فنی روستایی در مجموع کلیه خدمات فنی و مهندسی، استعلامات، صدور پروانه و حتی پایان کار به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به تردد در شعبات بنیاد مسکن صورت می پذیرد و با الکترونیکی نمودن روند امورات میزان تردد توسط متقاضیان روستایی به شدت کاهش خواهد یافت.

وی در خصوص سهولت کار با این سامانه، افزود: ارائه خدمات از طریق این سامانه با در اختیار داشتن یک تلفن همراه یا هر وسیله ای که امکان اتصال به شبکه اینترنت را داشته باشد امکان پذیر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خدمات الکترونیکی و پرداخت آنلاین در سامانه راهبر روستایی در استان اردبیل

تکمیل خدمات الکترونیکی و پرداخت آنلاین در سامانه راهبر روستایی در استان اردبیل