مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-19اقتصادي

پلمب 24 واحد صنفی متخلف در گرگان/ توقف فعالیت های رستوران پسر آقای مدیر


فرماندار گرگان از پلمب 24 واحد صنفی متخلف در طرح محدودیت فعالیت اصناف در گرگان خبر داد و گفت: هیچ رستورانی اجازه پذیرش مشتری حضوری ندارد.

- محمد حمیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص نظارت بر اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف در گرگان گفت: خوشبختانه تمامی واحدهای صنفی و مردم شریف گرگان به مصوبات و دستورالعمل های اعلام شده احترام گذاشته و آنها را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: بخش کمی از واحدهای صنفی هستند که متاسفانه تمکین نکرده و یا تخلفات حداقلی دارند که با توجه به شرایط قرمز شهرستان و سرعت شیوع ویروس دائم نظارت ها و بازرسی ها را در دستور کار دارند.

حمیدی بیان کرد: طی یک هفته گذشته 24 واحد صنفی متخلف در گرگان پلمب شدند و تذکرات لازم به برخی واحدهای صنفی مجاز به فعالیت که برخی از دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند، داده شد.

* با هر فردی در هر جایگاهی که از قانون تبعیت نکند برخورد خواهیم کرد وی در خصوص فعالیت برخی از رستوران ها در گرگان که دستورالعمل ها را رعایت نکرده و حتی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و پذیرش مشتری حضوری می کنند، اضافه کرد: به جرات می توان گفت تمامی رستوران های گرگان به مصوبات احترام گذاشته و سفارش بیرون بر را در دستور کار خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 24 واحد صنفی متخلف در گرگان/ توقف فعالیت های رستوران پسر آقای مدیر

پلمب 24 واحد صنفی متخلف در گرگان/ توقف فعالیت های رستوران پسر آقای مدیر