مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-19سياسي

انتخابات سوریه تجسم مفهوم حاکمیت ملت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور دولت سوریه امروز دوشنبه گفت که نام نویسی از کاندیداتور های انتخابات ریاست جمهوری گامی است که در چارچوب حاکمیت دولت سوریه و اصرار آن برای تحقق یکی از ساز و کار های تحقق دموکراسی و اجازه ندادن به ایجاد خلا .

- مشاور دولت سوریه با بیان اینکه سوری های مقیم خارج این کشور هم می توانند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند، گفت که کشور ها باید به تصمیم حاکمیتی کشور مستقل سوریه احترام گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مشاور دولت سوریه امروز دوشنبه گفت که نام نویسی از کاندیداتور های انتخابات ریاست جمهوری گامی است که در چارچوب حاکمیت دولت سوریه و اصرار آن برای تحقق یکی از ساز و کار های تحقق دموکراسی و اجازه ندادن به ایجاد خلا قانون اساسی به ویژه در جایگاه ریاست جمهوری است.

عبدالقادر عزوز در گفتگو با رادیو اسپوتنیک گفت: که اعلام نام نویسی برای انتخابات بیانگر حق مردم سوریه در استفاده از دموکراسی و مهمترین حقوق مدنی و سیاسی و همچنین تجسم مفهوم حاکمیت ملت است.

او درباره مخالفت معارضان با انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید از پیش موضع گیری سیاسی داشت، زیرا انتخابات یک فرآیند تصمیم گیری و یک حق ملی است که در آن باید همه کنار هم باشند، به خصوص که قانون انتخابات ضوابط و معیار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات سوریه تجسم مفهوم حاکمیت ملت است

انتخابات سوریه تجسم مفهوم حاکمیت ملت است