مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-19سياسي

دیپلمات روس: جلسه بعدی کمیسیون مشترک فردا برگزار خواهد شد


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین اعلام کرد که جلسه بعدی کمیسیون مشترک برجام در تاریخ 20 آوریل برگزار خواهد شد.

- نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین اعلام کرد که جلسه بعدی کمیسیون مشترک برجام در تاریخ 20 آوریل برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: شرکت کنندگان در گفت وگوهای وین تصمیم گرفتند که کمیسیون مشترک برجام بار دیگر در تاریخ 20 آوریل گردهم بیاید تا کار کارگروه های کارشناسی و گام های آتی را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای از طریق لغو تحریم های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته ای، طی دو هفته اخیر برگزار شدند.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند اما تا کنون هیچ مذاکره مستقیم و غیرمستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه ها ادامه داشته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: جلسه بعدی کمیسیون مشترک فردا برگزار خواهد شد

دیپلمات روس: جلسه بعدی کمیسیون مشترک فردا برگزار خواهد شد