مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-19اجتماعي

آغاز پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پایه اول ابتدایی تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در پایه های ورودی گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 1401-1400 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از اعلام روز دوشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در پنجمین جلسه ستاد ثبت نام مدارس با تاکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی اظهارداشت: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت نام و توجیه مدیران گفت: طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزییات ثبت نام مدارس و راهکارهای ثبت نام غیرحضوری به موقع و در اسرع وقت به مخاطبین اطلاع رسانی شود.

پنجمین جلسه ثبت نام مدارس با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش تهران به صورت مجازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پایه اول ابتدایی تهران

آغاز پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان پایه اول ابتدایی تهران