مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-19پزشكي

اعتماد به واکسن های مورد تأیید سازمان غذا و دارو


مردم هر واکسنی که مورد تأیید سازمان غذا و دارو قرار گرفته را تزریق کنند و در مورد عوارض اندک واکسن های وارداتی و شایعات نگران نباشند.

- ایسنا/قزوین معاون وزیر بهداشت گفت: مردم هر واکسنی که مورد تأیید سازمان غذا و دارو قرار گرفته را تزریق کنند و در مورد عوارض اندک واکسن های وارداتی و شایعات نگران نباشند.

ایرج حریرچی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 30 فروردین در محوطه استانداری برگزار شد؛ بیان کرد: با توجه به خصوصیات جغرافیایی استان قزوین تردد بالایی در این استان صورت می گیرد و جزو استان هایی است که آمار ابتلا به کرونا در آن از متوسط کشوری بالاتر است.

این مسئول گفت: براساس گزارش های رسیده از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خوشبختانه تصمیمات و اقدامات در سطح استان موفق بوده و همکاری همه جانبه ای صورت گرفته که در کاهش زنجیره انتقال ویروس نتیجه مثبت داشته است.

حریرچی تصریح کرد: در تمام دنیا 15 الی 20 درصد موضوعات مربوط به سلامت مردم به وزارت بهداشت مربوط می شود و 80 درصد از این موضوعات از دست وزارت بهداشت خارج است و همه افراد جامعه و دستگاه ها از جمله دستگاه های اجرایی و قانون گذار باید دست به دست هم بدهند تا سلامت مردم رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به واکسن های مورد تأیید سازمان غذا و دارو

اعتماد به واکسن های مورد تأیید سازمان غذا و دارو