مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-19سياسي

رئوفیان هم داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد


حزب اسلامی ایران زمین با انتشار بیانیه ای درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این تشکل سیاسی را به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات معرفی کرد.

- حزب اسلامی ایران زمین با انتشار بیانیه ای درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این تشکل سیاسی را به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منحصر به فردترین ساختارهای حاکمیتی در جهان، اکنون در دهه پنجم از حیات با برکت خود شاهد گامهای بلند از تحقق رسالت،آرمان ها و اهداف خود و ناظر گامهایی به همان بلندا و یا بیشتر در افق های مختلف آینده است؛ به نظر می رسد خستگی و در راه ماندن، راه و رسم ملت بزرگ ایران نیست که این مسیر صدها و هزاران سال است آغاز شده و تداوم خواهد یافت و ما راهی جز مداومت و مقاومت برای حفظ مبانی و اهداف بلند دینی، ملی نداریم.

انتخابات ریاست جمهوری در ایران به عنوان یکی از برجسته ترین میادین تحقق جمهوریت و مردم سالاری دینی ، همواره عرصه ایجاد و شکل گیری گفتمان های نو بوده ، خون تازه ای در رگهای حیات جامعه دمیده و بیانگر تاثیر شگرف انتخابها در سرنوشت و آسایش ملت است، باشد که ان شاءالله در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئوفیان هم داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

رئوفیان هم داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد