مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-19سياسي

انجام 116 بازرسی از دستگاه های سمنان در راستای مقابله با کرونا


مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: طی هفته گذشته، 116 مورد بازرسی از دستگاه های اجرایی این استان توسط اکیپ های گشت و نظارت کمیته بازرسی مدیریت مقابله با کرونا انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الله ولی پوری اصلانی عصر امروز در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با و دورکاری کارکنان در شهرستان ها باید توجه ویژه صورت گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: رصد اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در استان برعهده کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا در استان است.

حسن سعدالدین بیان کرد: باید به گونه ای در این کمیته عمل کنیم تا آسیب کمتری به عموم مردم و جامعه در شیوع این بیماری و موج چهارم وارد شود.

وی تصریح کرد: تعطیلات صنوف و واحدهای صنعتی که در طرح قرار دارند به همراه دورکاری کارکنان دولت، مباحثی است که باید مورداجرای دقیق قرار گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان افزود: در بخش ادارات، توجه به مسائل بهداشتی و رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، باید به صورت جدی موردتوجه قرار داشته باشد چراکه دستگاه های اجرایی، الگوی عمل و رفتار مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 116 بازرسی از دستگاه های سمنان در راستای مقابله با کرونا

انجام 116 بازرسی از دستگاه های سمنان در راستای مقابله با کرونا