موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-19سياسي

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد


جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به به مأموریت پلیس برای انتظامات انتخابات 1400، گفت: نیروی پلیس با هماهنگی های صورت گرفته در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی و روانی جامعه، اظهار کرد: پلیس در زمینه مقابله با قاچاق سلاح و مواد مخدر و همچنین برخورد جدی با اراذل و اوباش و قاچاق کالا نیز اقدامات خوبی در طول سال انجام داده و می دهد.

وی با اشاره به کشف بیش از هزار تن انواع مواد مخدر و 27 هزار قبضه انواع سلاح در مرزهای غربی کشور در سال گذشته، افزود: برخورد جدی با مخلان آرامش مردم تنها بخشی از عملکرد پلیس برای ایفای وظایف محوله است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه به ارزیابی ها و برآوردهای پلیس از سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شرایط امنیت اجتماعی کشور مطلوب است.

وی با اشاره به مأموریت پلیس برای انتظامات انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا، اضافه کرد: در حال حاضر ساز و کارهای لازم برای حفظ نظم و انضباط در انتخابات فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد