مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-19سياسي

روحانی: بدون حضور فعال مردم در صحنه مسائل کشور حل و فصل نخواهد شد


روحانی رییس جمهوری با بیان اینکه بدون حضور فعال مردم در صحنه مشکلات جامعه، حتما مسائل کشور حل و فصل نخواهد شد، تاکید کرد: اینکه فکر کنیم دولت قادر است به تنهایی و بدون حضور و فعالیت مردم همه مشکلات را حل کند، - گره ها را بازکند و شرایط و محیط مناسب را فراهم کند، امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از خیرین و فعالان سازمان های مردم نهاد (سمن ها) که با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود حضوری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهارداشت: اگر بخواهیم کشور و نظام را حفظ کنیم و مردم را در مسیر سعادت و تعالی قرار دهیم، بدون کمک و یاری یکدیگر امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه احزاب و تشکل های سیاسی نیز در مسیر آگاه سازی و دموکراسی در جامعه وظایف و رسالت هایی برعهده دارند، گفت: مسائل سیاسی خود به خود با رقابت همراه است و همه فعالیت می کنند که قدرت را تصاحب کنند اما در بحث سمن ها و خیرین شرایط متفاوت است و اینگونه نیست که یکی بخواهد دیگری را از صحنه خارج کند و همه در کنار هم همکاری می کنند.

رییس جمهور وجود هماهنگی بین سمن ها و خیرین را اقدامی لازم و ارزشمند دانست و افزود: اینکه سمن ها و خیرین در سامانه ای تجمیع شوند تا از این طریق از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: بدون حضور فعال مردم در صحنه مسائل کشور حل و فصل نخواهد شد

روحانی: بدون حضور فعال مردم در صحنه مسائل کشور حل و فصل نخواهد شد