مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-19سياسي

پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی استان زنجان در پی شهادت سردار حجازی


سپاه انصارالمهدی استان زنجان در پیامی عروج جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه انصارالمهدی استان زنجان با صدور پیامی عروج سردار فرهیخته و جانباز سرافراز اسلام سردار شهید حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

در این پیام عنوان شده است: خبر عروج سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تاثر و تالم همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

این پیام می افزاید: آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار، که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسئولیت های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصاً در لبنان به شمار می رفت.

سپاه انصارالمهدی استان زنجان در پیام خود بمناسبت عروج سردار حجازی عنوان کرده است: این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت؛ عاشَ حَمیدا وَ ماتَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی استان زنجان در پی شهادت سردار حجازی

پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی استان زنجان در پی شهادت سردار حجازی