مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19اقتصادي

تختال عرض 2 متر، محصولی 100 درصد ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی


شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به شعار سال و ایجاد تنوع بیشتر در سبد محصولات تولیدی اش توانست با تکیه بر توانایی ها و دانش فنی متخصصان خود طی چند ماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، بعد از تولید ضخیم ترین تختال با ضخامت 300 میلی متر توسط شرکت فولاد مبارکه که برای اولین بار در کشور و منطقه انجام شد، این بار نوبت به تولید عریض ترین تختال در کشور با عرض 2000 میلی متر رسید.

تولید این نوع از تختال امروز در حالی توسط فولاد مردان شرکت فولاد مبارکه محقق شد که تا پیش از این صنایع بزرگی همچون نفت، گاز و پتروشیمی و.

برای تامین این نوع از تختال، مجبور به انجام واردات از دیگر کشورها بودند.

بنابراین باید گفت که تامین نیاز صنایع داخلی و از جمله مهم کشور توسط شرکت فولاد مبارکه در جهت تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در حال انجام است تا گامی بزرگ در جهت رشد صنعت و اقتصاد کشور برداشته شده و باعث افزایش درآمد ارزی برای کشورمان در شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی گردد.

پشتیبانی از صنایع داخلی؛ ارزآورزی از بازارهای جهانی معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه در خصوص تولید عریض ترین تختال کشور توسط شرکت فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار فولاد گفت: تختال با عرض 2000 میلی متر عریض ترین تختالی است که تاکنون در کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تختال عرض 2 متر، محصولی 100 درصد ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی

تختال عرض 2 متر، محصولی 100 درصد ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی