مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-19سياسي

دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400 گفت: موزه مجلس شورای اسلامی به زودی در تبریز راه اندازی می شود.

- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400 ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400 گفت: موزه مجلس شورای اسلامی به زودی در تبریز راه اندازی می شود.

علیرضا منادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی بودجه 1400 که توسط دولت تقدیم مجلس شده بود، در مجلس شورای اسلامی پایان یافته است و اکنون می توان گفت که در این بودجه، اتفاقات خوبی برای شهر تبریز خواهد افتاد، به طوری که بودجه مسیر باکو تا بیله سوار و مسیر چشمه ثریا که مسافت ایران و اروپا را 350 کیلومتر نزدیک تر می کند، تصویب شده و در ردیف بودجه امسال آورده شده است.

وی ادامه داد: هم چنین بزرگراه تبریز_نوردوز که پنجمین راه اصلی تبریز بوده و از مسیر اسپیران، سه راه آبپا ورزقان، خاروانا و نوردوز عبور کرده و 700 روستای قره داغ را به تبریز وصل می کند، تا کنون توسعه خوبی داشته است و حتی بودجه آن نیز در سال 1400 ، پنج برابر افزایش یافته و از 14 میلیارد به 50 میلیارد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400

دستاوردهای شهر تبریز از بودجه سال 1400