مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-19سياسي

شهرک های خصوصی مانع دسترسی مردم به ساحل مازندران شده است


رییس کل دادگستری مازندران بر ضرورت آزادسازی ساحل از ساخت وسازهای غیرقانونی تاکید کرد و گفت: شهرک های مسکونی خصوصی مانع دسترسی مردم به سواحل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری پیش ازظهر دوشنبه در بازدید از شهرک های ساحلی بابلسر، ضمن بازدید از ساحل شهرکی علی آبادمیر و برخی شهرک های این شهرستان که سواحل را تصرف کرده اند، بر حفظ حریم ساحل و آزادسازی سواحل از ساخت و سازهای غیرقانونی تاکید کرد.

رییس کل دادگستری مازندران همچنین جلوگیری از مرتفع سازی و تخریب مرتفع سازی های غیرمجاز را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: دستگاه های مسئول، عزمی جزم برای تعیین تکلیف سواحل شمال کشور داشته و رییس قوه قضاییه نیز همواره بر اهمیت و ضرورت آزادسازی حریم سواحل دریای خزر در چارچوب قوانین و مقررات جاری تاکید دارند.

عالی ترین مقام قضایی استان افزود: درگذشته بخش عمده ای از سواحل مازندران در اختیار نهادها و بخش خصوصی قرار داشته و صدها شهرک مسکونی که اغلب در اختیار بخش خصوصی بوده مانع از دسترسی مردم به سواحل شده بود که با هم اندیشی و نظام مند کردن شیوه های آزادسازی و قاطعیت نهادهای مسئول، زمینه دسترسی و استفاده عموم مردم از سواحل فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های خصوصی مانع دسترسی مردم به ساحل مازندران شده است

شهرک های خصوصی مانع دسترسی مردم به ساحل مازندران شده است