مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-19سياسي

استفاده از پساب برای جایگزینی چاه ها از راهکارهای اصلی مقابله با خشکسالی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده از پساب برای جایگزینی چاه های موجود یکی از راهکارهای مقابله با خشکسالی در این استان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده از پساب برای جایگزینی چاه های موجود یکی از راهکارهای مقابله با خشکسالی در این استان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

محمد فرهادی، امروز دوشنبه 30 فروردین در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان، به لزوم استفاده از پساب در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: 220 لیتر آب بر ثانیه پساب از تصفیه خانه هدر می رود کـه باید با استانداردسازی، از آن در صنعت و کشت برخی محصولات خاص کشاورزی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، وی خواستار استفاده بهینه از منابع آبی موجـود و قرار گرفتن آن در صدر کارها شد و افزود: وظیفه اصلی قرارگاه آب کــه استاندار خواستار تشکیل آن شد، تامین آب شرب مردم در مناطق شهری و روستایی استان است، بنابراین همه مدیران ایـن حوزه باید مسائل حوزه آب را بـا مسئولیت ویژه ای دنبال کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بـه تغییر اقلیم در دنیا اشاره کرد و گفت: افزایش 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب برای جایگزینی چاه ها از راهکارهای اصلی مقابله با خشکسالی است

استفاده از پساب برای جایگزینی چاه ها از راهکارهای اصلی مقابله با خشکسالی است