مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-19سياسي

رییس سازمان اوقاف، درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت


حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است: متأسفانه باخبر شدیم رزمنده و بسیجی مخلص، مجاهد ولایت مدار؛ سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر عارضه قلبی به رحمت خدا رفته اند.

ایشان از جمله فرماندهان بسیار تأثیرگذار و پرتلاش دوران دفاع مقدس بودند و نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل داشتند.

پس از دوران دفاع مقدس نیز تلاش خالصانه آن مرحوم در مسئولیت های بسیار مهمی که در رأس بسیج و سپاه بر عهده داشتند همواره ستودنی بوده و آثار و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است.

این جانب فقدان این سردار عزیز اسلام را به مقام معظم رهبری ، جامعه بزرگ بسیجیان و سپاهیان کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اوقاف، درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

رییس سازمان اوقاف، درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت