مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-19سياسي

100 مرکز نیکوکاری محله استان سمنان در ماه رمضان فعالیت دارند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 100 مرکز نیکوکاری محله محور در سطح استان طی ماه مبارک رمضان در اجرای طرح ها و پویش های خیریه و کمک به نیازمندان همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد در جمع خبرنگاران به صورت مجازی و همزمان با پیش از ظهر دوشنبه به میزبانی کمیته امداد سمنان، یکصد مرکز نیکوکاری در سطح استان در اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی همراهی دارند، تاکید کرد: مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت رسانی به نیازمندان آمادگی دارند.

وی با اشاره به محله محور بودن این مراکز، ابراز داشت: همراهی در طرح هایی مانند اطعام مهدوی و توزیع 313 هزار پرس غذای گرم و 31 هزار بسته حمایتی در ماه مبارک رمضان در زمره رسالت های این گروه ها و مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل موسوم به اطعام مهدوی، یکی از محورهای فعالیت این مراکز است، بیان کرد: تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات از دیگر محورهای فعالیت های این گروه ها است.

مسعودیان راد با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: کد دستوری #023*8877* تلفن همراه و شماره کارت 6037997950237306 برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 مرکز نیکوکاری محله استان سمنان در ماه رمضان فعالیت دارند

100 مرکز نیکوکاری محله استان سمنان در ماه رمضان فعالیت دارند