مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19سياسي

100 روزی که 3هزار روز شد!


گزاره «مدیریت نگرش های جمعی» شاید کوتاه ترین و بامسماترین تعریف تبلیغات باشد که بر اساس آن، دست کاری افکار عمومی مورد هدف قرار می گیرد.

البته تبلیغات در حوزه سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پلاس، وحید عظیم نیا در یادداشتی نوشت: گزاره مدیریت نگرش های جمعی شاید کوتاه ترین و بامسماترین تعریف تبلیغات باشد که بر اساس آن، دست کاری افکار عمومی مورد هدف قرار می گیرد.

البته تبلیغات در حوزه سیاسی، پیچیده است و از لایه های مختلفی شکل می گیرد و شاید به آسانی قابل تشخیص نباشد.

قاعدتا افرادی که با انواع شیوه های جنگ روانی سروکار داشته اند، به بهترین شکل ممکن توان استفاده از تبلیغات سیاسی و دست کاری افکار عمومی رادارند.

به زعم کارشناسان، رزم گاه انتخابات ریاست جمهوری 92 و 96 آوردگاه جنگ تبلیغاتی بود که مع الأسف منجر به پیروزی پیروز میدان تبلیغات در ایستگاه انتخابات نیز شد.

یکی از ابزار های تبلیغاتی جناح پیروز، استفاده حرفه ای از تبلیغات سیاسی بود که هنوز هم شعار های دهن پرکن آن ایام از یاد ملت ایران نرفته است.

مخصوصا آن گزاره معروف چرخش چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژها که بنا بود همزمان بچرخند اما اولی که نچرخید و دومی هم به واسطه پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روزی که 3هزار روز شد!

100 روزی که 3هزار روز شد!