مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19سياسي

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ ﴿ عنکبوت 69﴾ برادر عزیز، مؤمن، با تدبیر و عارف الهی و مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی به دیدار هم رزمان و دوستان شهیدش در جوار رحمت الهی شتافت.

او از جوانی ردای پاسداری از انقلاب اسلامی بر تن کرد و خالصانه در جبهه های حق علیه باطل درخشید، فرماندهی در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جمله فرماندهی بسیج مستضعفین و جانشینی فرماندهی کل سپاه را عهده دار شد و آخر بار در قائم مقامی سپاه قدس در کشورهای محور مقاومت امنیت آفرینی کرد.

اینجانب عروج این سردار بزرگ و شایسته اسلام را به فرماندهی معظم کل قوا، پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و خانواده معزز حجازی تسلیت عرض کرده و در این ماه غفران و احسان، رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال خواستارم؛ باشد که با برادر شهیدش و سردار سلیمانی بر سر خوان کرم سید و سالار شهیدان متنعم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت