مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-19اقتصادي

تلاش برای ارتقاء کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انجام سه طرح تحقیقاتی با هدف ارتقاء کیفیت پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان با همکاری نهادهای دانشگاهی در راستای ارتقاء سطح کیفی این پساب خبر داد.

- سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به اهمیت کنترل کیفیت این پساب و تأمین منابع آبی نیروگاه شهید مفتح از پساب مذکور گفت: برهمین اساس و بر مبنای مصوبات جلسات مرتبط، سه طرح تحقیقاتی در حوزه تصفیه خانه مذکور در سال جاری درحال اجراست.

وی اضافه کرد: طرح مطالعه روش های نوین گندزدایی پساب تصفیه خانه فاضلاب با توصیه فنی و اقتصادی نسبت به روش های موجود در حال حاضر توسط دانشگاه علم و صنعت ایران در دست انجام است.

حسینی بیدار ادامه داد: همچنین طرح مطالعه و بررسی روش های حذف سولفید در واحدهای سوپرناتانت و هاضم های بی هوازی تصفیه خانه فاضلاب همدان و ارائه راهکارهای اقتصادی و کاربردی نیز با همکاری دانشگاه تهران در دست بررسی است.

وی درباره طرح مطالعاتی سوم نیز گفت: در این طرح مطالعه و ارزیابی عملکرد تصفیه خانه مذکور در تولید پساب مورد نیاز نیروگاه برق شهید مفتح مدنظر بود که این پروژه نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان در دست انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان به مصرف نیروگاه شهید مفتح می رسد، خاطرنشان کرد: در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقاء کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان

تلاش برای ارتقاء کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان