مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-19سياسي

لغو همه تحریم ها در عمل باید رخ دهد نه روی کاغذ / مذاکرات فرسایشی به نفع ما نیست


عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه گفت: تقسیم بندی تحریم ها از سوی طرف های غربی به دو دسته برجامی و غیربرجامی و لغو دسته ای از آن ها نتیجه سودمندی برای ایران حاصل نمی کند.

- نیلوفر رضایی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: از زمان آغاز نشست وین تمرکز بر روی چگونگی برگزاری آن و شکل مذاکرات بوده است درصورتی که آنچه از اهمیت برخوردار است کلیت مذاکره با آمریکا است.

* آمریکا نیتی برای برداشتن تحریم ها را ندارد وی افزود: در سال 2018 آمریکا خارج شد و حالا با گذشت تقریباً سه سال از این اتفاق، نشستی برگزار می شود که بازگشت یا عدم بازگشت آمریکا به برجام را تعیین کند.

این در حالیست که آمریکا همانطور که به صورت یکجانبه از توافقنامه هسته ای با ایران خارج شد، می تواند به برجام برگردد و همه تحریم هایی که طی این سال ها توسط آمریکا علیه کشورمان اعمال شده است را لغو کند و لزوم چندانی به برگزاری نشست جدید و مذاکرات مستقیم و غیرمستقیم دیده نمی شود.

این کار را انجام نمی دهند چون نمی خواهند به تعهدات خود عمل کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از طرفی دیگر ایران در طی این سال ها با مقاومت در برابر فشار حداکثری ترامپ و به نحوی شکست این سیاست، به طوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو همه تحریم ها در عمل باید رخ دهد نه روی کاغذ / مذاکرات فرسایشی به نفع ما نیست

لغو همه تحریم ها در عمل باید رخ دهد نه روی کاغذ / مذاکرات فرسایشی به نفع ما نیست