مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-19بين الملل

دیدار وزرای خارجه مصر و یونان


وزیر خارجه مصر و همتای یونانی او در دیداری که با یکدیگر داشتند، ضمن بررسی راه های تقویت روابط دوجانبه و فرصت های توسعه آن، بر اهمیت مشارکت استراتژیک دو کشور تاکید کردند.

- وزیر خارجه مصر و همتای یونانی او در دیداری که با یکدیگر داشتند، ضمن بررسی راه های تقویت روابط دوجانبه و فرصت های توسعه آن، بر اهمیت مشارکت استراتژیک دو کشور تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، وزارت خارجه مصر در بیانیه ای با اشاره به اینکه سامح شکری، وزیر خارجه این کشور میزبان نیکوس دندیاس، همتای یونانی خود بود، اعلام کرد: دو طرف در این دیدار ضمن بررسی راه های تقویت روابط دو جانبه و فرصت های توسعه آن، بر اهمیت مشارکت استراتژیک دو کشور تاکید کردند.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، این گفتگوها درباره روابط دوستانه میان دو کشور و همکاری و هماهنگی موجود میان دو طرف در ابعاد مختلف انجام شده و در آن برخی مسایل منطقه ای و بین المللی بررسی شدند.

احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر اظهار کرد: دو طرف بر تمایل خود به حمایت از ریشه های همکاری در تمامی زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دو کشور و دو ملت دوست تاکید کردند.

همچنین به گفته احمد حافظ، دو طرف بر اهمیت بررسی راه های استفاده متقابل از تجربه های دو کشور در مبارزه با شیوع کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای خارجه مصر و یونان

دیدار وزرای خارجه مصر و یونان