مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19سياسي

گلایه شهروندان تربت جام از مشکلات ترافیکی/ گره در خیابان های شهر


طرح جدید شهرداری تربت جام برای تغییرات ترافیکی میدان شهدا و خیابان 22 بهمن و یک طرفه کردن خیابان مشکلاتی برای مردم به وجود آورده و باعث گلایه مندی شهروندان تربت جام شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طرح جدید شهرداری تربت جام برای تغییرات ترافیکی میدان شهدا و خیابان 22 بهمن ابهامات بسیاری را در افکار مردم پدید آورده است، این طرح شهرداری تربت جام مبنی بر یک طرفه کردن خیابان 22 بهمن و عدم بازگشایی مسیر برگشت این خیابان تا میدان شهدا با توجه به وضعیت کنونی ترافیک در بلوار امام خمینی و میدان شهدا مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کرده است.

با توجه به اینکه گویا این تصمیم با بررسی های زیاد و کارشناسانه در شورای ترافیک شهرستان مطرح شده است، اما با یک بررسی ساده از جزییات آن به نظر می رسد اصل هدف که کم کردن بار ترافیک می باشد محقق نشده مگر اینکه خیابان مجاور با این خیابان بازگشایی شود.

از سوی دیگر به دلیل وجود مراکز تجاری و همچنین وجود دو واحد آموزشی پسرانه و دخترانه و راهنمایی و رانندگی در این خیابان یکطرفه شدن خیابان مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است که از این جهت گلایه مندی و اعتراضات مردمی را به دنبال داشته است، لذا تنها حل این معضلات به وجود آمده با بازگشایی خیابان همجوار با خیابان 22 بهمن محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان تربت جام از مشکلات ترافیکی/ گره در خیابان های شهر

گلایه شهروندان تربت جام از مشکلات ترافیکی/ گره در خیابان های شهر