مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19سياسي

رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی پیامی شهادت سردار عالیقدر و جانباز سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی طی پیامی شهادت سردار عالیقدر و جانباز سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأمْوالهمْ وأنْفسهمْ أعْظم درجهً عنْد اللّه وأولئک هم الْفائزون انتشار خبر شهادت سردار عالیقدر و جانباز سرافراز اسلام، سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داغ دیگری را پس از داغ التیام نیافته شهادت حاج قاسم سلیمانی بر دل مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی گذاشت.

این سردار عزیز، تمام عمر با برکت خود را صرف مجاهدت خالصانه در جهت اهتزاز پرچم مستحکم اسلام و مبارزه با ظلم مستکبران و مستبدان کرد و علاوه بر آن، از فرهیختگی و فهم عمیق دینی نیز برخوردار بودند و پس از سال ها مبارزه و جهاد در راه عقیده ای استوار، اکنون در آغوش همرزمان شهید خود قرار دارد.

پاداش این زندگی عزتمندانه در راه خدا و صرف عمر، در راه معبود و در معبد جهاد، یقیناً جایگاهی عظیم و رفیع در آخرت برای آن سردار سرافراز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت