مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19سياسي

افزایش میزان داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر همدان


همدان_رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: میزان داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان همدان در دور ششم افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی آزادبخت در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: 95 درصد از مجموع داوطلبان انتخابات مجلس شورای استان تأیید صلاحیت شده اند.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت انتخابات استان با منتشر کنندگان اخبار جعلی درباره کاندیداها برخورد خواهد کرد، ادامه داد: هزار و 148 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر استان همدان شرکت کرده اند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه 5 هزار و 445 نفر برای انتخابات شورای روستاهای استان همدان شرکت کرده اند، افزود: سطح تحصیلات کاندیداها در استان همدان، در دور جدید نسبت به دوره های قبل ارتقا یافته است آزادبخت حفظ استقلال و برقراری امنیت را اولویت اصلی ستاد انتخابات استان همدان دانست و گفت: بدون شک امنیت و سلامت می تواند بستری برای مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کند.

وی حضور حداکثری و پرشعور مردم در پای صندوق های رأی را نا امید کننده برای دشمنان عنوان کرد و گفت: طبق گزارش های موجود ثبت نام کلیه روستاهای استان در این دوره به حد نصاب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر همدان

افزایش میزان داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر همدان