مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19اقتصادي

احیای پروژه سد «بلطاق» بویین میاندشت در سال 1400


نماینده مردم منطقه فریدن در مجلس گفت: برای سد «بطلاق» در بویین میاندشت چهار میلیون و 730 هزار متر مکعب آب تخصیص یافت و در سال 1400 احیا می شود.

- فریدن- نماینده مردم منطقه فریدن در مجلس گفت: برای سد بطلاق در بویین میاندشت چهار میلیون و 730 هزار متر مکعب آب تخصیص یافت و در سال 1400 احیا می شود.

حسین محمدصالحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در ارتباط با پروژه سد بلطاق در شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: پروژه احداث سد بلطاق از مطالبات به حق مردم شهرستان بویین میاندشت بود تا آبی که از منطقه بویین میاندشت به سمت اصفهان و خوزستان منتقل می شود حداقل برای تأمین آب شرب این منطقه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: پروژه سد بلطاق از سال 1393 طبق مدارک و مستندات متوقف، از ردیف اعتبارات خارج و اعتبارات اندکی برای آن در نظر گرفته شد، اکنون با تلاش های انجام شده این طرح مجدداً اصلاح و بازنگری و چهار میلیون و 730 هزار متر مکعب آب برای احیای آن تخصیص داده شد و برای سال 1400 نیز مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

تخصیص 100 درصدی پروژه فاضلاب چهار شهرستان نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پروژه طرح فاضلاب شهرستان های فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: پروژه فاضلاب شهری این چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای پروژه سد «بلطاق» بویین میاندشت در سال 1400

احیای پروژه سد «بلطاق» بویین میاندشت در سال 1400