مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19اقتصادي

پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از پرداخت بیش از 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع دستی زنجان توسط بانک های عامل برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از پرداخت بیش از 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع دستی زنجان توسط بانک های عامل برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا در سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: این تسهیلات در قالب وام هایی به تعداد 547 طرح با اشتغال 1500 نفر به واحدهای گردشگری و صنعت گران صنایع دستی استان پرداخت و برای دریافت تسهیلات کرونا در استان 623 پرونده تشکیل شد که 76 پرونده مربوط به حوزه گردشگری و 547 پرونده نیز مربوط به حوزه صنایع دستی است.

وی افزود: تاکنون واحدهای گردشگری استان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده اند، شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامت گاه بوم گردی، هتل ها و مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی است.

این مسئول بیان کرد: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و تاسیسات گردشگری شهرستان ها با هدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال زایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان

پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان