مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-19سياسي

بهره گیری از نیروهای وظیفه برای تامین نیروی پایگاه های آتش نشانی روستایی


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا (مدظله العالی ) مجوز جذب و بکارگیری کارکنان وظیفه واجد شرایط در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد.

- معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد بهره گیری از نیروهای وظیفه برای تامین نیروی پایگاه های آتش نشانی روستایی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا (مدظله العالی ) مجوز جذب و بکارگیری کارکنان وظیفه واجد شرایط در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قربانی با اعلام خبر فوق افزود: این مجوز برای دو سال دارای اعتبار می باشد و طی آن امکان جذب سالانه حداکثر 200 نفر از مشمولین واجد شرایط دارای مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای به کارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی فراهم شده است.

وی در ادامه در خصوص شرایط متقاضیان و نحوه اقدام آنان گفت: شیوه نامه جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه های آتش نشانی روستایی برای سالهای 1400 و 1401 که حاوی شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، وظایف نیروهای امری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از نیروهای وظیفه برای تامین نیروی پایگاه های آتش نشانی روستایی

بهره گیری از نیروهای وظیفه برای تامین نیروی پایگاه های آتش نشانی روستایی