مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19سياسي

سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه آماده است


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرمانده کل سپاه در تماسی تلفنی آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه را اعلام کرد.

- بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرمانده کل سپاه در تماسی تلفنی آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در تماس تلفنی از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه این استان خبر داد.

وی اضافه کرد: سرلشکر سلامی در این تماس تلفنی ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر ضمن تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای کمک به زلزله زدگان این استان، گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله زده را اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه آماده است

سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه آماده است