مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19سياسي

کاهش بیش از 8 هزار پرونده سنوات گذشته در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی


رییس شورا های حل اختلاف آذربایجان غربی از کاهش 2هزار و 737 پرونده از موجودی سنوات گذشته شعب و 6 هزار و 97 پرونده از موجودی اجرای احکام شورای حل اختلاف این استان در سال 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، هادی صمدی  از کاهش 2هزار و 737 پرونده از موجودی سنوات گذشته شعب و 6 هزار و 97 پرونده از موجودی اجرای احکام شورای حل اختلاف این استان در سال 1399 خبر داد و اظهار داشت: در سال 1399 با تلاش و همت مضاعف کارکنان شوراهای حل اختلاف و جلوگیری از انباشت پرونده ها با اولویت صلح و سازش در دعاوی، علی رغم شیوع ویروس منحوس کرونا تعداد قابل قبولی از پرونده ها مختومه و از آمار شورای حل اختلاف استان آذربایجان غربی کسر شده است .

وی ادامه داد: همین امر موجبات رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کرده و ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی ها موجبات تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها شده است.

رییس شورا های حل اختلاف آذربایجان غربی تعداد پرونده های وارده به شورای حل اختلاف این استان را در سال گذشته231 هزار و 19 پرونده اعلام کرد  و گفت: در سالی که گذشت با لحاظ موجودی ابتدای سال 1399،با اقدامات جهادی کارکنان شوراهای حل اختلاف تعداد 233 هزار و 756 پرونده مختومه شد که منجر به کاهش موجودی و عملکرد مثبت به میزان 2هزار و 737


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 8 هزار پرونده سنوات گذشته در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی

کاهش بیش از 8 هزار پرونده سنوات گذشته در شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی