مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19بين الملل

دیدار نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با مقامات قطر


نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در سفری به دوحه پایتخت قطر با مقامات این کشور دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسان دیاب نخست وزیر دولت مجری امور لبنان روز یکشنبه (دیروز) وارد دوحه شد.

خبرگزاری قطر (قنا) گزارش کرد که دیاب و هیأت همراه او در فرودگاه بین المللی حمد مورد استقبال سلطان بن سعد المریخی وزیر مشاور دولت قطر در امور خارجه، قرار گرفت.

  ریاست جمهوری لبنان نیز در حساب توییتری خود نوشت که دیاب با خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار کرد و در این دیدار فرح برّی سفیر لبنان در دوحه نیز حضور داشت.

  سفر دیاب به دوحه در حالی است که دو ماه پیش نیز سعد الحریری نخست وزیر مأمور تشکیل دولت لبنان در سفری به دوحه با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد.

امیر قطر و الحریری مهم ترین تحولات لبنان را بررسی کردند و الحریری، امیر قطر را در جریان آخرین تحولات و تلاش های مربوط به تشکیل دولت لبنان قرار داد.

لبنان در تاریخ چهارم اوت سال 2020 (14 مرداد) در بندرگاه بیروت شاهد انفجاری مهیب بود؛ انفجاری که بیش از 190 کشته و 6500 مجروح به دنبال داشت.

به دنبال این انفجار و تشدید بحران سیاسی در این کشور حسان دیاب نخست وزیر پیشین این کشور استعفا کرد و مصطفی ادیب با رأی پارلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با مقامات قطر

دیدار نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با مقامات قطر