مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19سياسي

چرامی ها مردمی فرهنگی و معتقد به ارزش ها هستند/حواشی یک سال اخیر نیازمند تحقیق است


با قاطعیت می گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید برنامه های دینی و مذهبی شهروندان چرامی زبانزد عام و خاص است.

- حجت الاسلام سیدمحمد حسینی طلب در گفت وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: که در این زمینه کسب کردیم اعتقاد داریم اگر روحانیون و هیات مذهبی ما دست در دست هم دهند و هر کدام به محله مربوط به خود رجوع کنند بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی،عمرانی و فرهنگی آنان با دقت حل خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی طلب ادامه داد: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولین است قطعا با هماهنگی بیشتر و همفکری و تعامل همه دستگاه های حاکمیتی نه تنها دستگاه های فرهنگی، بعضی از مسائل اجتماعی قابل حل خواهد بود.

وی،تصریح کرد: چرایی حواشی یک سال اخیر در چرام، نیازمند دقت بیشتر و تحقق و پژوهش در این زمینه هستیم البته متاسفانه این گونه آسیب ها در مناطق عشایری به ویژه در مناطق ما از قدیم وجود داشته اما انتظار و توقع این بود با بالا رفتن سطح فرهنگ و آگاهی ها شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.

این مسئول فرهنگی در شهرستان چرام، متذکر شد: با قاطعیت می گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرامی ها مردمی فرهنگی و معتقد به ارزش ها هستند/حواشی یک سال اخیر نیازمند تحقیق است

چرامی ها مردمی فرهنگی و معتقد به ارزش ها هستند/حواشی یک سال اخیر نیازمند تحقیق است