مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-19اجتماعي

انسداد جاده هراز تا ساعت 17 امروز/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران


محور هراز امروز و فردا از ساعت 8 تا 17 به دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان انجام می شود.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و همچنین دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد جاده هراز تا ساعت 17 امروز وی با بیان اینکه محور هراز تا ساعت 17:00 امروز مسدود است، یادآور شد: محور هراز امروز و فردا (31 فروردین) از ساعت 8 تا 17 به دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می شود.

* 9 جاده مسدود داریم مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به انسداد هشت محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر گفت: در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی رویان - گلندرود و بلده واقع در استان مازندران، محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد-نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور پونل-خلخال، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد جاده هراز تا ساعت 17 امروز/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

انسداد جاده هراز تا ساعت 17 امروز/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران