مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-19اجتماعي

شاخص های ارزیابی ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس در شرایط کرونایی


از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، شاخص های ارزیابی عملکرد سال 1399، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در وزارت آموزش و پرورش به ادارت کل استان، - ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به ابلاغ نظام نامه فرآیندهای برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز ، و به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم لحاظ کردن این شرایط در ارزیابی عملکرد اقامه نماز در دستگاه های تابعه وزارت آموزش و پرورش، از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رییس هیأت ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بخشنامه ارزیابی عملکرد سال 1399، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، به ادارات کل آموزش و پرورش استان، ارسال شد.

بر اساس این گزارش، در قسمت هایی از این بخشنامه آمده است: امتیاز مربوط به برنامه هایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، همچون برگزاری نمازهای جماعت و .

، متناسب با شرایط و وضعیت هریک از استان ها و جمع بندی هیأت ارزیابی استان، در نظر گرفته خواهد شد.

نیاز به ارائه گزارش و مستندات عملکردی اقامه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان ها، در سامانه تسما (سامانه سازمان اداری و استخدامی) نمی باشد.

لازم است هر یک از واحدهای آموزشی، در فرصت باقیمانده تا زمان ارائه گزارش و مستندات، نسبت به جمع آوری و آماده کردن مستندات عملکردی هر یک از برنامه های اجرایی مندرج در متن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های ارزیابی ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس در شرایط کرونایی

شاخص های ارزیابی ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس در شرایط کرونایی