مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19بين الملل

لحظه افطار در مسجدالاقصی +عکس و فیلم


مردم فلسطین اشغالی با وجود محدودیت ها و خطرات احتمالی ناشی از حمله رژیم اشغالگر قدس، در لحظه افطار به مسجدالاقصی مشرف می شوند و تا سحرگاه در این مکان مقدس به عبادت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با ششمین روز ماه رمضان در فلسطین اشغالی، جمعی از مسلمانان در لحظه افطار در مسجدالاقصی حضور یافتند.

  البته با توجه به شیوع کرونا امسال تعداد زائران بیت المقدس نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و کمتر کسی سفره های افطاری خود را در این مکان مقدس پهن می کند.

با این وجود، برخی از مردم فلسطین با وجود محدودیت ها و خطرات احتمالی به منظور حمله رژیم اشغالی، در لحظه اذان مغرب به اولین قبله مسلمانان مشرف شدند و در آنجا به عبادت پرداخته و روزه خود را باز کردند.

نماز تراویح و مغرب نیز در جوار گنبدالخضرا  به صورت جماعت برگزار می شود و بسیاری از زائران پس از اقامه نماز افطار می کنند.

البته با وجود اینکه افطاری در این مکان مقدس توزیع نمی شود، اما خود مردم روزه دار با پهن کردن سفره های افطار ی یکدیگر را دعوت کرده و در این مکان مقدس افطار می کنند.

در ساعات پس از افطار هر لحظه بر تعداد زائران مسجدالاقصی افزوده می شود؛ تا جایی که بسیاری از مسلمانان تا حوالی اذان صبح در جوار مسجدالاقصی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه افطار در مسجدالاقصی +عکس و فیلم

لحظه افطار در مسجدالاقصی +عکس و فیلم