مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-19بين الملل

بازگشت آمریکا به برجام تا چند هفته دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از این پایگاه خبری آمریکایی، دو مقام شرکت کننده در نشست روز گذشته هیات دولت این رژیم گفته اند که با ارزیابی انجام شده و اطلاعاتی که از سوی مقامات اطلاعاتی اسراییل و یک افسر موساد در اختیار اعضای شرکت کننده در این جلسه صورت گرفته، - پایگاه خبری آکسیوس نوشت: آژانس های اطلاعاتی اسراییل ضمن ابراز نگرانی از مذاکرات وین، معتقد هستند تا چند هفته دیگر این گفتگو ها منجر به بازگشت آمریکا به برجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از این پایگاه خبری آمریکایی، دو مقام شرکت کننده در نشست روز گذشته هیات دولت این رژیم گفته اند که با ارزیابی انجام شده و اطلاعاتی که از سوی مقامات اطلاعاتی اسراییل و یک افسر موساد در اختیار اعضای شرکت کننده در این جلسه صورت گرفته، گفتگو ها در وین میان ایران و سایر قدرت های جهانی منجر به بازگشت واشنگتن به برجام می شود.

این رسانه آمریکایی می افزاید: اسراییل نگرانی بسیاری در مورد بازگشت آمریکا به برجام دارد و در تلاش است دولت جو بایدن را متقاعد کند فشار های ایران را نپذیرد.

آکسیوس نوشت: در این خصوص مقام های موساد به طور عمده در جلسه اعضای کابینه دولت اسراییل در مورد وضعیت برنامه هسته ای ایران توضیحاتی ارائه داده و مقامات اطلاعات نظامی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آمریکا به برجام تا چند هفته دیگر

بازگشت آمریکا به برجام تا چند هفته دیگر