مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-19سياسي

نمایشگاه گرافیک «هرمزگان، مرز پرگوهر» رونمایی شد


آثار تولیدی کارگاه گرافیک «هرمزگان ، مرز پرگوهر» طی مراسمی بر روی شناور شهید ناظری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج فارس رو نمایی شد.

- بندرعباس - آثار تولیدی کارگاه گرافیک هرمزگان ، مرز پرگوهر طی مراسمی بر روی شناور شهید ناظری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج فارس رو نمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسم رونمایی نمایشگاه گرافیک هرمزگان، مرز پرگوهر که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هرمزگانی نبرد مستقیم با استکبار جهانی شهیدان دارا و رییسی در 29 فروردین 1367 با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروی دریایی سپاه پاسداران از جمله سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی ندسا، سرهنگ هاشمی جانشین منطقه یکم نیروی دریایی، عبدلی زاده رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان و خانواده این دو شهید گرانقدر برگزار گردید، آثار این کارگاه که با موضوع نقش مردم هرمزگان در مبارزه با استعمار و استکبار به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان هنری رسانه ای اوج در اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، به صورت یک مجموعه نمایشگاهی رو نمایی و اکران شد.

در این مراسم که به طور محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار و به طور مستقیم از سیمای مرکز خلیج فارس پخش می گردید ضمن روایت حماسه روز 29 فروردین 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گرافیک «هرمزگان، مرز پرگوهر» رونمایی شد

نمایشگاه گرافیک «هرمزگان، مرز پرگوهر» رونمایی شد