مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-19پزشكي

کرونا در کمین کودکان و جوانان/ فرزندانتان را بیرون نبرید


متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گفت: خانواده ها فرزندان خود را بیرون نبرند، کرونای جهش یافته انگلیسی نسبت به پیک های قبلی کرونای چینی که بچه ها کمتر علامت دار و درگیر می شدند، کودکان و جوانان را نیز درگیر می کند.

دکتر الهام براهیمی قلعه قاضی در گفت و گو با ایسنا، افزود: کرونا یک ویروس هزار چهره است ما نمی توانیم رفتارش را پیش بینی کنیم و هر روز با تغییرات ژنتیکی که در خود ایجاد می کند رفتارهای به خصوصی را از خودش بروز می دهد.

وی اضافه کرد: همه گروهای سنی می توانند در معرض خطر باشند پس باید از خود و اطرافیان مان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراقبت کنیم.

این متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری عنوان کرد: ما چون در پاندمی کرونا هستیم حتما کوچکترین علامت به ویژه در افراد سالمند و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند را جدی بگیریم.

براهیمی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی به ویژه کادر درمان و افرادی که بیماری های زمینه ای دارند اظهار کرد: هم اکنون شرکت های زیادی در دنیا هستند که به عنوان تولید کننده واکسن فعالیت می کنند که این واکسن ها هر کدام ساختارهای مختلفی دارند پس ما باید در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی حتما هر واکسنی که در دسترس بود نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنیم در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین کودکان و جوانان/ فرزندانتان را بیرون نبرید

کرونا در کمین کودکان و جوانان/ فرزندانتان را بیرون نبرید